MAXstyrka

Allt inom kraftsport

okt
04

bänkpass

Posted by Standardspråk för webbplatsen 2 Comments

Bänkpress: 20/10 60/10*2 100/3 130/3 150/3 170/3 180/3 190/3

Smal bänkpress till 5cm kloss: 100/3 130/3 160/3 180/3

Sakte bänk: 100/3 120/3

Dips: 3set

Baksida axlar: 3set

Ja så jävla less. Denna vecka har gått åt helvete bara kunnat köra 2 pass och inte kunnat köra för fullt. Pga bröstryggen. Så fort jag skriver ett program och försöker lägga upp min träning seriöst går det åt helvete. Denna gång höll det en vecka. Kommer nog köra det upplägg som jag tänkt i mark fram till vm men böj och bänk måste jag ta det soft. Blir att boka sjukgymnast nästa vecka.

Share

2 Responses so far.

  1. MAXstyrka skriver:

    Usch, inte kul med skador och känningar! Hoppas du känner dig bättre snart och kan köra på för fullt igen!

  2. Fredrik Svensson skriver:

    Ja hoppas det. Krampar muskler så blir det fort bättre om man får det att släppa. Men får det vara för länge kan det utvecklas till en skada. Känns lite bättre idag.

Leave a Reply


*


Translate